Στελέχη

Uncategorised

Uncategorised

Πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας στα Social Media

  • Γράφτηκε από τον/την Villy
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 574

Βήμα 1ο:  Βάλτε στόχους

  • Αύξηση της αναγνωρισιμότηταςκαι της γνώσης για το προϊόν σας
  • Ενδυνάμωσητης μάρκας
  • Δημιουργία βάσης δεδομένων
  • Αύξηση της κυκλοφορίας προς το site
  • Καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης
  • Άντληση ιδεών για βελτιώσεις ή δημιουργία καινούργιων προϊόντων
  • Πωλήσειςμέσα από τα Social Media

Βήμα 2ο: Κάντε «αναγνώριση εδάφους»

  Η αναγνώριση περιλαμβάνει αναζήτηση αναρτήσεων και σχολίων στα social media για την επιχείρησή σας και «κατασκοπία» του ανταγωνισμού.

Αν αναρωτιέστε «μα αφού δεν έχω παρουσία στα social media, πως μπορούν να υπάρχουν αναρτήσεις και σχόλια για την μάρκα μου;», την απάντηση θα σας την δώσει μια απλή αναζήτηση.  Οι χρήστες των social media μπορούν κάλλιστα να κάνουν αναφορές στο όνομά σας στο Facebook, ακόμα και στον τοίχο ενός ανταγωνιστή, όταν για παράδειγμα τον ρωτούν αν το προϊόν του έχει το τάδε χαρακτηριστικό όπως το έχει και η δική σας μάρκα – αναφέροντάς την, να ανεβάζουν videos στο Youtube όταν βιντεοσκοπούν το ηλιοβασίλεμα από την ταράτσα του ξενοδοχείου σας – αναφέροντάς το όνομα του ξενοδοχείου,  ή να αναρτούν φωτογραφίες στο Instagram την ώρα που απολαμβάνουν με την παρέα τους μια βάφλα ή προβάρουν ένα φόρεμα στο κατάστημά σας.

Αφού τελειώσετε με την αναζήτηση αναρτήσεων για την εταιρεία σας (και κάνετε έναν πρώτο απολογισμό για το τι γνώμη – θετική, αρνητική, ουδέτερη – έχουν οι χρήστες στα social media), κάντε την ίδια αναζήτηση για τους ανταγωνιστές σας.  Δείτε σε ποια social media (Facebook, Youtube, Instagram, …) έχουν επιλέξει να βρίσκονται, πόσοι τους ακολουθούν, τι είδους αναρτήσεις κάνουν, ποιες έχουν απήχηση (likes, shares, comments), αν επαναλαμβάνουν τις ίδιες αναρτήσεις σε όλα τα social media ή αν τις διαφοροποιούν, τι ενέργειες προβολής κάνουν και ποιο είναι το γενικό συναίσθημα από τον κόσμο προς την εταιρεία και τα προϊόντα τους.

Βήμα 3ο: Δημιουργήστε την παρουσία σας στα Social Media

 Επιλέξτε στην αρχή τις 2 – 3 πλατφόρμες social media τις οποίες χρησιμοποιούν οι δυνητικοί πελάτες σας και χτίστε την παρουσία σας.  Δημιουργήστε μια εμπλουτισμένη σελίδα στο Facebook με εφαρμογές:  αν είστε εστιατόριο, δείξτε το μενού σας, αν είστε ξενοδοχείο, δώστε την δυνατότητα κρατήσεων, αν είστε κατάστημα ρούχων, δείξτε την κολεξιόν σας, αν είστε ηλεκτρονικό κατάστημα, ενσωματώστε το και στην σελίδα σας στο Facebook.  Δημιουργήστε ένα κανάλι στο Youtube δείχνοντας videos για την εταιρεία, τα προϊόντα σας, τον τρόπο κατασκευής τους, την χρήση τους, την συντήρησή τους και μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών.  Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό προφίλ στο Pinterest με “boards” τα οποία δεν θα μιλούν μόνο για σας .

 Βήμα 4ο: Κάντε γνωστή την παρουσία σας

Το έφτιαξες, θα το δουν;  Αν είστε ήδη μια γνωστή εταιρεία και οι χρήστες περιμένουν πως και πως να αναρτήσετε τα εικονίδια των social media στο site σας, δεν θα χρειαστεί να προσπαθήσετε πολύ για να προσελκύσετε κόσμο.  Αν όμως ανήκετε στο 99% των εταιρειών οι οποίες είναι γνωστές σε περιορισμένο κοινό, θα πρέπει να δώσετε μια ώθηση ώστε η παρουσία σας στα social media να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό.

Ξεκινήστε από το site σας, αναρτώντας εικονίδια και social media plugins που θα παραπέμπουν στις social media παρουσίες σας.

 

Τα βήματα για την έναρξη Επιχειρηματικής Δραστηριότητας

  • Γράφτηκε από τον/την Villy
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 591

Βήμα 1ο
Καθορίστε με ακρίβεια την αγορά σας, και τους πελάτες που θέλετε να έχετε. Εδώ αναφερόμαστε στην Έρευνα Αγοράς, που αποτελεί  ένα βήμα μιας ευρύτερης, στρατηγικής. Προσδιορίζοντας τους ανθρώπους που θέλετε να έχετε ως πελάτες, σας βοηθάει να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες και επιθυμίες τους. Αυτό σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα, να στρέψετε πάνω τους, όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ και προώθησης, στοχευμένα. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε, ότι δεν μπορεί ολόκληρη η αγορά να είναι πελάτες σας. Βήμα πρώτο λοιπόν, ο ακριβής προσδιορισμός των πελατών που απευθύνεται το προϊόν σας.

Βήμα 2ο
Πουλήστε οφέλη, λύσεις, και πλεονεκτήματα στους πελάτες σας. Πρέπει να κατανοήσετε ότι δεν πουλάτε το προϊόν καθ’ αυτό, αλλά τα οφέλη που προσφέρει, και τις λύσεις που δίνει, δηλαδή την αξία που έχει πραγματικά. Φτιάξτε λοιπόν μια λίστα με τα οφέλη, λύσεις και πλεονεκτήματα που παρέχουν τα προϊόντα και υπηρεσίες σας, προς τους πελάτες σας. Προβάλετε τα σε κάθε ευκαιρία. Χρησιμοποιήστε τα για την επικοινωνιακή σας πολιτική, και πάντα κατευθυνόμενα προς την αγορά στόχο σας.

Βήμα 3ο
Προσδιορίστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και διαφοροποιηθείτε. Δώστε μια απάντηση στην ερώτηση: Γιατί κάποιος πελάτης να προτιμήσει την επιχείρηση μου και όχι κάποια άλλη; Σκεφθείτε το εξής: εάν δεν υπάρχει κάτι που να σας διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους του κλάδου σας, τότε γιατί κάποιος να αγοράσει από εσάς και όχι από κάποιον άλλο με τα ίδια προϊόντα και υπηρεσίες; Δώστε λοιπόν έναν καλό λόγο στους πελάτες που απευθύνεται το προϊόν σας, για να σας προτιμήσουν.

Βήμα 4ο
Σκεφτείτε τρόπους για να έχετε τακτική επαφή με τους πελάτες που ανήκουν στην αγορά – στόχο σας. Ακόμα και αν κάνετε όλα τα προηγούμενα, το μάρκετινγκ δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό εάν γίνετε αποσπασματικά, και με μικρή συχνότητα. Δημιουργήστε ένα διαφημιστικό μήνυμα, που να επικοινωνεί όλα τα προηγούμενα που αναφέραμε. Εφαρμόστε το σε εφημερίδες και περιοδικά που είναι πιθανότερο να διαβάσουν οι πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε το ραδιόφωνο. Συμμετέχετε σε μια έκθεση, ή οργανώστε μια εκδήλωση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι ακόμα που μπορείτε να σκεφθείτε για να έρθετε πιο κοντά στον “πελάτη” που σας ενδιαφέρει. Απλά χρειάζεται να εφαρμόσετε ένα ακόμα βήμα. Το πέμπτο.

Βήμα 5ο
Είναι απαραίτητο να αφιερώνετε καθημερινά, λίγο από το χρόνο σας στο μάρκετινγκ. Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο, και ότι δεν έχετε αρκετό χρόνο, αλλά εάν θέλετε να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους θα πρέπει να το κάνετε! 30 λεπτά την ημέρα δεν είναι κάτι τρομερό, εξάλλου μπορεί να αποτελέσει μια αρκετά διασκεδαστική διαδικασία, που μπορεί να σας χαλαρώσει από το στρες της δουλειάς! Θα πρέπει να δείξετε συνέπεια στο Βήμα αυτό. Το μάρκετινγκ για να σας αποδώσει θα πρέπει να ασχοληθείτε μαζί του!

 

 

 

 

Δικαιολογητικά για τη σύσταση E-shop

  • Γράφτηκε από τον/την Villy
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 570

Για να ανοίξει κάποιος το δικό του e-shop θα πρέπει πρώτα να συστήσει μια επιχείρηση για να μπορεί να πραγματοποιεί τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και να εκδίδει τιμολόγια και αποδείξεις.

 Αν πρόκειται για ατομική επιχείρηση ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει:

  1. 1. Να ασφαλιστεί στον ΕΦΚΑ. Για να ασφαλιστεί στο Ταμείο θα πρέπει να προσκομιστούν τα εξής δικαιολογητικά:

– Επικυρωμένη φωτοτυπία ταυτότητας.
– ΑΜΚΑ( αριθμός μητρώου κοινωνικής ασφάλισης).
– Το μισθωτήριο συμβόλαιο της έδρας της επιχείρησης ή παραχωρητήριο
– Βεβαίωση από άλλο ταμείο αν είναι ή ήταν ασφαλισμένος
– Εκκαθαριστικό τελευταίας 5ετίας.

  1. Να εγγραφεί στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο. Στην περίπτωση των e-shop, ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα να γραφτεί είτε στο επαγγελματικό είτε στο εμπορικό επιμελητήριο. Με την εγγραφή στο Επιμελητήριο και την καταχώρηση της στο γενικό εμπορικό μητρώο (ΓΕΜΗ) δηλώνεται ουσιαστικά η επιχείρηση.
  2. Να αποκτήσει ΑΦΜ και να κάνει έναρξη εργασιών στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. Στη εφορία θα υποβληθούν τα εξής δικαιολογητικά:

– Φωτοτυπία ταυτότητας επικυρωμένη από δημόσια αρχή.
– Βεβαίωση εγγραφής στον ΕΦΚΑ.
– Βεβαίωση προεγγραφής στο Επιμελητήριο.
– Για την περίπτωση που το κατάστημα έχει φυσική παρουσία, δηλαδή εδρεύει σε κάποια διεύθυνση, θα πρέπει να προσκομιστεί και αντίγραφο μισθωτηρίου συμβολαίου θεωρημένο από την εφορία του ιδιοκτήτη. Στην περίπτωση που πρόκειται για ιδιόκτητο κτίριο χρειάζεται φωτοτυπία του συμβολαίου αγοράς, Ε9 ή ΕΝΦΙΑ.

 

Δημιουργία προφίλ στο linkedin

  • Γράφτηκε από τον/την Katerina P
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 22

Σκεφθείτε το προφίλ σας στο Linkedin σαν μια διαδραστική επαγγελματική κάρτα. Είναι μια σύντομη περίληψη των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών σας προσόντων, εμπειριών, ικανοτήτων και ενδιαφερόντων. Στόχος είναι να κεντρίσει το ενδιαφέρον σημαντικών για εσάς ανθρώπων, όπως υπεύθυνους ανθρώπινου δυναμικού και αναζήτησης στελεχών, υπεύθυνους επιλογής μεταπτυχιακών προγραμμάτων ή μέντορες και πετυχημένα στελέχη που θα θέλατε να συμπεριλάβετε στο δίκτυο επαγγελματικών επαφών σας. Ένα δυναμικό και πετυχημένο προφίλ είναι ένας σημαντικός παράγοντας διαφοροποίησης στην διαδικτυακή αγορά εργασίας. Σας δίνει τη δυνατότητα να

Ø    Εντοπίζετε εταιρείες και φορείς που σας ενδιαφέρουν να εργαστείτε στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παίρνετε χρήσιμη και κατατοπιστική πληροφόρηση τόσο σε σχέση με τις υπηρεσίες και τις δράσεις που έχουν όσο και σε σχέση με το προφίλ των εργαζομένων τους.

Ø    Συμμετέχετε σε συζητήσεις ή παρακολουθείτε νέα και τάσεις που σχετίζονται με ενώσεις που σας ενδιαφέρουν. Για παράδειγμα μπορείτε να γίνετε μέλη στις ομάδες των ενώσεων που σας ενδιαφέρουν και να παίρνετε καθημερινή ενημέρωση για τρέχοντα ζητήματα του κλάδου

Ø    Διευρύνετε το δίκτυο επαφών σας. Μπορείτε να ζητήσετε να προσθέσετε στις επαφές σας πρόσωπα «κλειδιά» δηλαδή ανθρώπους που ασχολούνται με ότι σας ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, έχετε απορίες και δεν ξέρετε που μπορείτε να εργαστείτε ολοκληρώνοντας ένα μεταπτυχιακό; Δείτε που εργάζονται όσοι σημειώνουν ότι έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα ή γραφτείτε και ζητείστε σχετική ενημέρωσης από το δίκτυο αποφοίτων του συγκεκριμένου πανεπιστημίου.

Πρακτικές Συμβουλές

  • Δώστε μία Σύντομη Αυτοπεριγραφική Επικεφαλίδα.

Μέσα σε μόλις μία πρόταση – σειρά, δώστε τη δυνατότητα στους άλλους να καταλάβουν ποιος είστε επαγγελματικά. Σκεφθείτε αυτή την επικεφαλίδα, ως το προσωπικό σας σλόγκαν, στην αναζήτηση εργασίας. Κάτι που θέλετε οι άλλοι να παρατηρήσουν και να συγκρατήσουν στη μνήμη τους για εσάς, ως επαγγελματία. Για παράδειγμα, Γεωπόνος με εξειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου – Υπότροφος Μποδοσάκη. Μπορείτε να δείτε προφίλ πετυχημένων αποφοίτων ή ατόμων που θαυμάζετε για να πάρετε ιδέες.

  • Ανεβάστε μία αξιοπρεπή – επαγγελματική φωτογραφία.

Να θυμάστε ότι το Linkedin είναι ένα επαγγελματικό διαδικτυακό πλαίσιο. Δεν είναι Facebook, twitter ή MySpace. Καλό θα είναι να βάλετε μία υψηλής ανάλυσης επαγγελματική προσωπική σας φωτογραφία. Αυτό σημαίνει ότι έχει "ήσυχο background", κοιτάτε το φακό και χαμογελάτε. Φωτογραφίες από πάρτι ή διακοπές, χαρακτήρες καρτούν ή η φωτογραφία του κατοικίδιου ή του παιδιού σας, δεν αρμόζουν στο επαγγελματικό περιβάλλον του linked in. Παρομοίως αποφύγετε τις "selfie" που αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά σας.

  • Προβάλλετε θετικά την εκπαίδευσή σας.

Φροντίστε να αναφέρετε αναλυτικά όλες τις εμπειρίες εκπαίδευσης που έχετε μέχρι σήμερα (προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, Erasmus και θερινά σχολεία). Δώστε έμφαση σε στοιχεία που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε όπως ο βαθμός πτυχίου, υποτροφίες – διακρίσεις που έχετε λάβει. Μην υποθέτετε ότι γνωρίζουν λεπτομέρειες για τις σπουδές σας (διπλωματική εργασία, ECTS). Στο σημείο αυτό δεν χρειάζεται να είστε μετριοπαθείς αλλά υποστηρικτικοί και περήφανοι για όσα έχετε καταφέρει.

  • Συντάξτε μία σύντομη επαγγελματική παρουσίαση

Η συνοπτική σας παρουσίαση – περίληψη θα πρέπει να είναι συγκεκριμένη και θετική αναφορικά με τα επιτεύγματα και τις ικανότητές σας. Σκεφθείτε ότι θα πρέπει να μοιάζει με τη 2η παράγραφο  στη καλύτερη συνοδευτική επιστολή που έχετε συντάξει ποτέ και όπου παρουσιάζετε θετικά και συγκεκριμένα τα στοιχεία του βιογραφικού σας στα οποία θέλετε να δώσουν βαρύτητα οι υπεύθυνοι για την επιλογή.  

  • Συμπληρώστε την ενότητα «εξειδικεύσεις» με λέξεις κλειδιά.

Η ενότητα «εξειδικεύσεις» (specialties) είναι το σημείο όπου θα πρέπει να συμπεριλάβετε λέξεις κλειδιά βάσει των οποίων οι υπεύθυνοι επιλογής προσωπικού και οι εργοδότες χρησιμοποιούν για να αναζητήσουν ικανά στελέχη με τα δικά σας προσόντα σε αντίστοιχες μηχανές αναζήτησης. Σκεφθείτε τι σας διαφοροποιεί από την πλειοψηφία των υποψηφίων και για ποια δεξιότητά σας αξίζει να σας προσλάβουν.

  • Ζητήστε μία δική σας προσωπική σελίδα Linked in URL

Προκειμένου να αυξήσετε τα αποτελέσματα όταν κάποιος πληκτρολογεί το όνομά σας σε μία μηχανή αναζήτησης είναι καλύτερο να κάνετε το προφίλ σας δημόσιο προς όλους και να ζητήσετε μία δική σας προσωπική σελίδα με το όνομά σας www.linkedin.com/yourname Αυτό σας διευκολύνει και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και στα στοιχεία της επαγγελματικής σας κάρτας ή και στο βιογραφικό σας σημείωμα. Είναι ένα πολύς καλός τρόπος να κάνετε εμφανή τον επαγγελματισμό σας.

  • Κοινοποιήστε τη δουλειά σας.

Ένας άλλος τρόπος αναβάθμισης του προφίλ σας είναι να προσθέσετε δείγματα της δουλειάς σας, της αρθρογραφίας σας, γενικότερα επιτευγμάτων σας, είτε βάζοντας links,  είτε ακόμη και αναρτώντας παρουσιάσεις . Μπορείτε να βάλετε link σε προσωπικές ιστοσελίδες, blogs  ή να αναρτήσετε μέσω διαφόρων εφαρμογών παρουσιάσεις σας καθώς και την ηλεκτρονική μορφή του βιογραφικού σας.

  • Δικτυωθείτε

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Linkedin για να δημιουργήσετε αλλά και να χρησιμοποιήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό δίκτυο γνωριμιών που θα σας βοηθήσει στην αναζήτηση εργασίας. Ξεκινήστε από τις προσωπικές σας επαφές (συγγενείς, φίλους, συμμαθητές – συμφοιτητές) όπως σε τυχόν άλλα κοινωνικά δίκτυα αλλά τώρα δείτε τους σαν κατάλληλες επαγγελματικές επαφές. Που εργάζονται; Με τι ασχολούνται; Στη συνέχεια επεκτείνετε το δίκτυό σας με ανθρώπους που ίσως είχατε κάποια κοινή εκπαιδευτική ή επαγγελματική εμπειρία (τελειώσατε το ίδιο σχολείο ή πανεπιστήμιο, εργαζόσασταν στην ίδια εταιρεία κά). Από όλους αυτούς θα ζητήσετε συμβουλές για τη διαχείριση της σταδιοδρομίας σας, συστάσεις ή προτάσεις για το πώς να κινηθείτε στην αναζήτηση εργασίας.

  • Συλλέξτε διαφορετικές επαγγελματικές συστάσεις

Ο καλύτερος τρόπος για να πειστεί κάποιος αναφορικά με τα επιτεύγματα και τις ικανότητές σας, είναι οι συστάσεις σας. Φροντίστε να έχετε τουλάχιστον μία σύσταση για την κάθε επαγγελματική εμπειρία που δηλώνετε. Μπορείτε να ζητήσετε και να συλλέξετε συστάσεις από καθηγητές σας στο πανεπιστήμιο με τους οποίους είχατε κάποια συνεργασία (πχ επιβλέπων –ουσα διπλωματικής εργασίας), επόπτες της πρακτικής σας άσκησης, πρώην εργοδότες ή συναδέλφους και μέντορες. Γενικά, επιλέξτε να ζητήσετε και να αναρτήσετε συστάσεις από ανθρώπους που μπορούν να μιλήσουν για τα δυνατά σας σημεία, την ικανότητά σας να δουλεύετε σε ομάδα και πως διαχειριστήκατε την εκπαίδευση ή και την εργασία σας. Εξίσου σημαντικό είναι να γράφετε κι εσείς συστάσεις για όσους συνεργαστήκατε. Με τον τρόπο αυτό αναγνωρίζετε δημόσια και επιβραβεύετε τις επαγγελματικές δραστηριότητες κάποιου ώστε αφενός του δημιουργείται ευχάριστα συναισθήματα και αφετέρου αυξάνετε τις πιθανότητες να γράψουν κάτι αντίστοιχο και για εσάς.

  • Αναδείξτε τη συμμετοχή σας σε συγκεκριμένες ομάδες του Linkedin

Το να συμμετέχετε σε συγκεκριμένες επιστημονικές ή επαγγελματικές ομάδες και να αναρτάτε το λογότυπό τους στο προφίλ σας είναι ένα καλός τρόπος για να δείξετε ότι επιθυμείτε να συνδεθείτε με άτομα που έχουν κοινά μαζί σας επιστημονικά ή επαγγελματικά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι φοιτητές ή απόφοιτοι ξεκινούν με το να συμμετέχουν στο δίκτυο/ ομάδα του πανεπιστημίου τους. Παρόμοια, μπορείτε να συνδεθείτε με ομάδες ή δίκτυα του κλάδου στον οποίο θα θέλατε να σταδιοδρομήσετε. Για παράδειγμα, κάποιος φοιτητής Οικονομικών θα μπορούσε να γίνει μέλος της ομάδας Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Ελληνικού Ινστιτούτου Μάνατζμεντ ή ακόμη και σε αντίστοιχα διεθνή δίκτυα. Όταν αναζητάτε σε ποιες ομάδες θα συμμετάσχετε αναρωτηθείτε, ποιος είναι μέλος αυτής της ομάδας; Πόσοι συμμετέχουν στην ομάδα; Πόσο δραστήρια είναι η ομάδα;

  • Χρησιμοποιήστε το Linkedin για αναζήτηση εργασίας

Μπορείτε να δείτε τις αναρτημένες ανακοινώσεις ανοιχτών θέσεων εργασίας μέσω του  job search tool ή να χρησιμοποιήσετε το Linkedin για να συλλέξετε στοιχεία για τις εταιρείες που θέλετε να προσεγγίσετε μέσω του company search tool, όπου μπορείτε να δείτε σε ποιον θα πρέπει να στείλετε το βιογραφικό σας. Επίσης, μπορείτε να βρείτε στοιχεία για εταιρείες που αναζητούν στελέχη και να τις ελέγξετε. 

  • Χρησιμοποιήστε το Linkedin για να βρείτε το δρόμο σας!

Αν δεν γνωρίζετε με τι θέλετε να ασχοληθείτε ή έχετε δυσκολία στη λήψη επαγγελματικών αποφάσεων το linkedin μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε το δρόμο σας. Χρησιμοποιήστε το για να  δείτε στοιχεία που αφορούν τη διαδρομή πετυχημένων ανθρώπων στο χώρο, βάζοντας απλά στην μηχανή αναζήτησης αντίστοιχη λέξη κλειδί με αυτό που σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε. Μπορείτε να συμμετέχετε σε ομάδες που έχουν κοινά επιστημονικά και επαγγελματικά ενδιαφέροντα και να ενημερωθείτε για τις νέες τάσεις ή θέματα που απασχολούν το συγκεκριμένο κλάδο. Μπορείτε ακόμη και να συμμετέχετε στις συζητήσεις.  Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να δείτε αν κάτι σας ενδιαφέρει πραγματικά ή όχι μέσω των ενημερώσεων που θα λαμβάνετε. Μπορείτε ακόμη να ελέγξετε στοιχεία για τις εταιρείες ή τους φορείς που θα θέλατε να εργαστείτε αλλά και να δείτε τα προφίλ των στελεχών τους. Με τι δηλώνουν ότι ασχολούνται; Τι προσόντα έχουν; Συνδεθείτε με ανθρώπους που φαίνεται ότι έχουν πάθος με τη δουλειά τους και ασχολούνται με αυτό που σας ενδιαφέρει.  Αναζητήστε σχετικές θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο. Και βέβαια δραστηριοποιηθείτε. Μόνο μέσω του διαδικτύου δεν πρόκειται να βρείτε δουλειά. Χρησιμοποιήστε το linkedin σαν εργαλείο αλλά μην παραιτήστε. Για να βρείτε το δρόμο σας, θα πρέπει να κάνετε βήματα δράσης!

  • Ανανεώνετε το προφίλ σας εβδομαδιαίως

Ένας καλός τρόπος για να κάνετε τους άλλους να σας προσέχουν και να βελτιώσετε την επαγγελματική σας εικόνα είναι να ανανεώνετε το προφίλ σας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Ενημερώστε τις επαφές σας για συνέδρια ή σεμινάρια που παρακολουθήσατε, για project που ολοκληρώσατε με επιτυχία ή για ένα ενδιαφέρον άρθρο ή βιβλίο που διαβάσατε πρόσφατα και μπορεί να τους ενδιαφέρει, Σκεφθείτε και αναφέρετε γεγονότα ή θέματα που θα συζητούσατε με κάποιον φίλο ή επαγγελματικό σας συνεργάτη σε μία σύντομη τηλεφωνική επαφή ή σε μία επαγγελματική συνάντηση.

Ευρωπαϊκά Προγράμματα

  • Γράφτηκε από τον/την Super User
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 127

«Horizon 2020 ERA-Mobilcar». ERA Mobility and Researchers Career Days

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ) συμμετέχει στο Πιλοτικό Πρόγραμμα Horizon 2020 ERA-Mobilcar, σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών (EIE).

Το Πρόγραμμα HORIZON 2020 ERA-Mobilcar έχει ως απώτερο στόχο την καταπολέμηση της ανεργίας στους ερευνητές, με ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση της διαφυγής των ερευνητών από την Ελλάδα (φαινόμενο BrainDrain). 

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος οργανώθηκε ‘Hμέρα Kαριέρας για ερευνητές”, στην οποία οι ενδιαφερόμενοι συμμετήχαν αφού προηγουμένως είχαν πάρει μέρος σε σχετικό εργαστήριο συμβουλευτικής υποστήριξης και επαγγελματικής ανάπτυξης για την καλύτερη προετοιμασία τους.


 

Προτεινόμενες θεματικές ενότητες

  • Γράφτηκε από τον/την Katerina P
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 31

Απαραίτητες θεματικές ενότητες ενός βιογραφικού σημειώματος αποτελούν τα προσωπικά σας στοιχεία, η εκπαίδευσή σας και η εμπειρία σας.  Όλες οι άλλες θεματικές ενότητες (π.χ. στόχος, ξένες γλώσσες, διακρίσεις, δημοσιεύσεις κτλ.) καταγράφονται προαιρετικά σε ένα βιογραφικό και εξαρτώνται άμεσα από τις γνώσεις και τις ικανότητές σας.  Δεν είναι απαραίτητο να έχετε στοιχεία για όλες τις θεματικές ενότητες. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε και άλλες θεματικές ενότητες, οι οποίες θα ταιριάζουν περισσότερο με τα προσόντα που διαθέτετε και με το σύνολό της προσωπικότητά σας. Η σειρά παρουσίασης των ενοτήτων επίσης εξαρτάται από τα κριτήρια επιλογής και τα προσόντα που είναι σημαντικά για τη θέση που διεκδικείτε.

Προσωπικά στοιχεία

Αναφέρετε ολόκληρο το ονοματεπώνυμό σας, διεύθυνση, τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) και υπηκοότητα (εφόσον κάνετε αίτηση στο εξωτερικό).  Προαιρετικά στοιχεία αποτελούν: η ημερομηνία γέννησης, η οικογενειακή κατάσταση και ο τόπος γέννησης. Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται δηλαδή στην περίπτωση που θεωρούμε ότι θα επηρεάσουν θετικά την επιλογή μας. Οι άνδρες καλό θα ήταν να αναφερθούν στη στρατιωτική τους θητεία, εφόσον την έχουν ολοκληρώσει.

Στόχος σταδιοδρομίας

Η ενότητα αυτή είναι προαιρετική. Σημειώστε σε μία πρόταση που δεν πρέπει να ξεπερνά 2-3 σειρές σε ποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα διεκδικείτε θέση. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζετε ότι γνωρίζουν για ποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα έχετε θέσει υποψηφιότητα ώστε ακόμη κι αν υπάρχει σύγχυση με τα δικαιολογητικά, σε ποιο τομέα θα πρέπει να προωθήσουν την υποψηφιότητά σας. Επιπλέον, δείχνετε ότι έχετε συντάξει το βιογραφικό σας σημείωμα ειδικά για το συγκεκριμένο πρόγραμμα κι έχετε ξεκάθαρο στόχο.

Παραδείγματα:

Διεκδίκηση θέσης στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Αναστήλωση Ιστορικών Μνημείων» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

 Εκπαίδευση

Ξεκινήστε από τον πιο πρόσφατο ή το πιο σημαντικό τίτλο σπουδών.

Οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται είναι:

  • Έτος έναρξης και λήξης σπουδών (σε περίπτωση που είναι σε εξέλιξη, σημειώνεται «…-σήμερα»)
  • Τίτλος σπουδών και ειδίκευσης
  • Τμήμα, Σχολή και Εκπαιδευτικό ίδρυμα 

Στην ενότητα αυτή, με τον ίδιο τρόπο θα αναφέρετε και τυχόν συμμετοχή σας στο πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών ERASMUS. Καθώς στόχος του συγκεκριμένου βιογραφικού σημειώματος είναι η συνέχιση των σπουδών σας, καλό θα είναι να αναφέρετε και τα μαθήματα που επιτυχώς παρακολουθήσατε στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS.

Συναφής ακαδημαϊκή δραστηριότητα

Η ενότητα αυτή μπορεί να περιλαμβάνει πληροφορίες για ακαδημαϊκές εργασίες που έχετε εκπονήσει σε θέματα συναφή με το γνωστικό αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών, για συναφή μαθήματα που έχετε παρακολουθήσει και στα οποία θέλετε να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση (ιδιαίτερα στην περίπτωση που δεν καταθέτετε αναλυτική βαθμολογία, ή αιτείστε τη συμμετοχή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα ενός άλλου Τμήματος ή Πανεπιστημίου από αυτό που αποφοιτήσατε) ή/και πληροφορίες για συμμετοχή σας σε ερευνητικά προγράμματα, θερινά σχολεία κ.α.

Διακρίσεις - υποτροφίες

Αναφέρετε τις υποτροφίες ή άλλες διακρίσεις που σας απονεμήθηκαν, το φορέα και το λόγο της διάκρισης.

Δημοσιεύσεις - ανακοινώσεις

Αυτές είναι δύο ξεχωριστές ενότητες, τις οποίες συμπληρώνετε εφόσον έχετε δημοσιεύσει εργασίες σε κάποιο επιστημονικό ή άλλο περιοδικό ή εφόσον έχετε παρουσιάσει μια επιστημονική ή άλλη εργασία σε κάποιο συνέδριο ή σεμινάριο.  Ο τρόπος που καταγράφετε τις πληροφορίες είναι: ονοματεπώνυμο συγγραφέα-εων, τίτλος εργασίας, τίτλος περιοδικού, τεύχος και αριθμός σελίδων (όταν πρόκειται για δημοσίευση) ή τίτλος εργασίας, ονοματεπώνυμο συγγραφέα-εων, συνέδριο, φορέας υλοποίησης, τόπος και ημερομηνίες (όταν πρόκειται για ανακοίνωση σε συνέδριο).         

Για παράδειγμα:

  • Παπαδοπούλου, Μ. (2018) «Ταυτότητες φύλου στην Κοινωνική Ψυχολογία», Ψυχολογία & Φύλο, 8(4): 91-113.
  • «Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ. και φοιτητές ή απόφοιτοι με ειδικές ανάγκες», Παπαδοπούλου, Μ., Ημερίδα: «Πανεπιστημιακές Σπουδές των Νέων με Ειδικές Ανάγκες», Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής Α.Π.Θ., Τελόγλειο Ίδρυμα, Θεσσαλονίκη, 27 Φεβρουαρίου, 2018.

Συνεχής κατάρτιση / επιμόρφωση

Επειδή θέλετε να δώσετε έμφαση στο ενδιαφέρον σας για συνεχή επιμόρφωση, είναι θετικό να σημειώσετε την παρακολούθηση και συμμετοχή σας σε σεμινάρια, προγράμματα κατάρτισης, συνέδρια, ημερίδες κά που σχετίζονται με το γνωστικό αντικείμενο του προγράμματος που θέλετε να παρακολουθήσετε.

Αναφέρετε αναλυτικά, κατά φθίνουσα χρονολογική σειρά ή ξεκινώντας από το πιο σημαντικό:

Ημερομηνίες διεξαγωγής, μορφή επιμόρφωσης (πχ Σεμινάριο, Συνέδριο) τίτλο ( με πλάγια γράμματα), φορέα και τόπο διεξαγωγής. Εφόσον το πρόγραμμα κατάρτισης διήρκησε περισσότερο από 100 ώρες, μπορείτε να αναφέρετε και τη διάρκειά του.

Για παράδειγμα: 

9-11/12/2017               Συνέδριο: «Φύλο, Χρήμα και Ανταλλαγή», Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Μυτιλήνη.

Επαγγελματική εμπειρία

Αναφέρετε κάθε μορφή απασχόλησης και επαγγελματικής δράσης όπως μισθωτή, εθελοντική εργασία, πρακτική άσκηση, καλοκαιρινή απασχόληση, εργασία σε οικογενειακή επιχείρηση κ.ά. Σε πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα η πρότερη επαγγελματική εμπειρία είναι απαραίτητο κριτήριο για την επιλογή σας ενώ σε όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα, τυχόν εργασιακή εμπειρία συναφής με το αντικείμενο αξιολογείται θετικά.

Σημειώνετε και περιγράφετε:

  • Χρόνος απασχόλησης
  • Εταιρεία, επιχείρηση ή φορέα απασχόλησης
  • Θέση Εργασίας ή τίτλο
  • Αρμοδιότητες και καθήκοντα που περιλάμβανε (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Ή ΡΗΜΑΤΑ ΔΡΑΣΗΣ)

Ξένες γλώσσες

Αναφέρετε τις γλώσσες, το επίπεδο γνώσης σας και το πτυχίο που πιθανόν έχετε. Σημειώνετε πρώτα τη γλώσσα που γνωρίζετε καλύτερα. 

Άλλες γνώσεις

Στην ενότητα αυτή αναφέρετε εξειδικευμένες γνώσεις που δεν καλύφθηκαν σε προηγούμενες ενότητες, όπως γνώσεις Η/Υ καθώς και τα προγράμματα που γνωρίζετε. Επίσης, μπορείτε να συμπεριλάβετε πληροφορίες για ειδικές γνώσεις σε θέματα του αντικειμένου σας (όπως γα παράδειγμα εργαστηριακές τεχνικές, εργαστηριακό εξοπλισμό, γνώσεις νοηματικής γλώσσας, γνώσεις μηχανογραφημένης λογιστικής, δίπλωμα οδήγησης κά). Εάν έχετε μόνον γνώσεις Η/Υ, μπορείτε να ονομάσετε την ενότητα «Γνώσεις Η/Υ», αντί για «Άλλες γνώσεις».

Μέλος επαγγελματικών / επιστημονικών συλλόγων (προαιρετικά)

Στην ενότητα αυτή αναφέρετε τη συμμετοχή σας σε επιστημονικούς συλλόγους ή επαγγελματικές ενώσεις και τυχόν άδειες ασκήσεως επαγγέλματος που κατέχετε.

Δραστηριότητες / προσωπικά ενδιαφέροντα

  • Συμμετοχή σε συλλόγους, οργανισμούς, ομάδες
  • Αθλητισμός, μουσική, δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου
  • Εθελοντική δράση

Αποφύγετε : Συμμετοχή σε πολιτικούς ή θρησκευτικούς συλλόγους

Δεξιότητες (προαιρετικά)

Στην ενότητα αυτή μπορείτε να παρουσιάσετε τις δεξιότητες που έχετε αναπτύξει και τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας που πιστεύετε ότι είναι σημαντικά για την επιτυχή παρακολούθηση του μεταπτυχιακού προγράμματος και την μελλοντική άσκηση των αρμοδιοτήτων σας.

Συστατικές επιστολές

Πρόκειται για επιστολές που συντάσσονται από ανθρώπους που γνωρίζουν τα επαγγελματικά ή εκπαιδευτικά σας προσόντα, απευθύνονται προσωπικά στον υπεύθυνο ή τα μέλη της επιτροπής του μεταπτυχιακού προγράμματος και σας συστήνουν για να συνεχίσετε τις σπουδές και να επιλεγείτε στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Για το λόγο αυτό οι συστατικές επιστολές πρέπει να είναι πρωτότυπες και εχέμυθες.

Σε ένα βιογραφικό σημείωμα ουσιαστικά δεν μπορείτε να επισυνάψετε αντίγραφα συστατικών επιστολών, παρά μόνο να αναφέρετε ότι μπορείτε να ενημερώσετε τις συστάσεις σας να αποστείλουν συστατικές επιστολές, εφ’ όσον σας το ζητήσουν.  Για παράδειγμα: "Συστατικές επιστολές: διαθέσιμες εφόσον ζητηθούν".

Σε περίπτωση όμως που η αποστολή των συστατικών επιστολών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλογή σας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, χρειάζεται εκ των προτέρων να ενημερώσετε τους καθηγητές σας και να εξασφαλίσετε την αποστολή συστατικών επιστολών. Εφόσον έχετε ενημερώσει τις συστάσεις σας κι έχετε εξασφαλίσει ότι θα λάβετε ή έχετε ήδη λάβει τις συστατικές επιστολές για να τις προωθήσετε στην επιτροπή του μεταπτυχιακού προγράμματος, και τις επισυνάπτετε στην αίτησή σας, στην ενότητα αυτή σημειώνετε τα ονοματεπώνυμα, την ιδιότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας  (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) των ανθρώπων που σας συστήνουν.

 

Ενημέρωση εκπλήρωσης στόχων σταδιοδρομίας

  • Γράφτηκε από τον/την Super User
  • Κατηγορία: Uncategorised
  • Εμφανίσεις: 148

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του Γραφείου Διασύνδεσης για αμφίδρομη ενημέρωση αναφορικά με την  πορεία της σταδιοδρομίας των φοιτητών και των αποφοίτων του πανεπιστημίου μας, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την επιτυχή εκπλήρωση των στόχων σταδιοδρομίας σας, είτε στον τομέα των σπουδών, είτε στον τομέα της απασχόλησης. Το Γραφείο Διασύνδεσης Α.Π.Θ. δεσμεύεται για την πλήρη εχεμύθεια των προσωπικών σας δεδομένων.

Παρακαλούμε απαντήστε μόνο στην περίπτωση που πιστεύετε ότι οι υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης σας βοήθησαν να πετύχετε κάποιον επαγγελματικό ή εκπαιδευτικό σας στόχο. 

 

Παρακαλούμε να κατεβάσετε το σχετικό αρχείο από εδώ και αφού το συμπληρώσετε να μας το αποστείλετε στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Log in